ЕЙДЕТИКА у початковій школі

Розвиток творчих здібностей школярів шляхом впровадження  елементів ЕЙДЕТИКИ
…найголовніше – мотивація навчання, ставлення дітей
до навчальної діяльності як до привабливої праці, що дає
задоволення і радість розвитку розуму й усіх внутрішніх сил.
Віктор Шаталов

Мета такої роботи - здійснювати напрацювання яскравої і миттєвої реакції на швидкоплинну інформацію. Навчити правильно запам’ятовувати і легко пригадувати будь-яку навчальну інформацію, миттєво «фотографувати» потрібні об’єкти інформації і докладно аналізувати їх. Розширювати об’єм оперативної пам'яті; канали сприйняття інформації. 
Працюючи в школі, я ніколи не забуваю, що ще великий Сократ мав звичай сварити вчителя за неуспіхи учня. Розумію, що молодші школярі – це творчі особистості, які живуть у світі образів, почуттів і переживань, вирізняються безпосередністю сприйняття, інтересом до всього нового і нестандартного.
Ознаками творчості є відчуття натхнення, бажання творити; позитивна цінність результату. Використовуючи методи ейдетики, можна швидко налаштувати дітей на творчу активну працю. Дитяча творчість стає життєтворчістю.

Методи, які я використовую у роботі з дітьми, спрямовані на розвиток здатності швидко та яскраво створювати образи; дозволяють розширити об’єм оперативної пам'яті; розширюють канали сприйняття інформації. Саме заняття з використанням методів ейдетики допомогли розвинути у дітей нестандартне образне мислення, високий рівень уваги, розкрили творчі здібності. Вміння створювати штучні асоціації допомагає учням відтворювати образи протягом значного проміжку часу, та швидко запам'ятовувати різні види шкільної інформації.
Використання унікальної авторської методики Є.В.Антощука у початковій школі допомагає мені вчити дітей правильно запам’ятовувати і легко пригадувати будь-яку навчальну інформацію. Здійснюється напрацювання яскравої і миттєвої реакції на швидкоплинну інформацію. Граючись, діти легко уявляють необхідну інформацію. Адже молодші школярі знають лише те, що можуть уявити.
Уява + фантазія = відтворення інформації

Презентація досвіду роботи ТВОРЧОЇ ГРУПИ  




Хочу поділитися МАТЕРІАЛАМИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ вчителів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів Полтавського району 












                                                             гра ЖИВИЙ КОНСТРУКТОР





 Бажаю НАТХНЕННЯ і РАДОСТІ  від процесу ТВОРЧОСТІ!!!


У своїй роботі використовую деякі методи ейдетики:
·      ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ;
·      ОЖИВЛЕННЯ;
·      МЕТОД ПІКТОГРАМ;
·      МЕТОД СПИРАННЯ НА КАРТИНКУ.